Seminar 11/05/2017
Aanmelden

Eén fan per dag (extra editie!)

Aanmelden

Als iedereen elke dag één klant belachelijk goed helpt, zijn de gevolgen niet te overzien

De snelste weg om je organisatie te laten groeien is: door fans te maken van je bestaande klanten. Verwachtingen te overtreffen. Ambassadeurs te maken. Dat klinkt heel lastig en bewerkelijk. Zeker als je het al druk hebt. Maar uit eigen ervaring weet je: met één persoonlijke, kleine actie bereik je meer dan met een dure anonieme marketingcampagne.

  • Hoe zorg je ervoor dat iedereen één klant per dag ongelofelijk goed helpt?
  • Hoe zorg je dat je mensen ook de bevoegdheid hebben om dat te doen? En dat ze het ook zelf willen?
  • Wat moet je zelf doen om het goede voorbeeld te geven? 

De antwoorden op deze vragen krijg je in dit bijzondere avondseminar Eén fan per dag van Jos Burgers. Daarin deelt hij voor het eerst de inzichten uit zijn gloednieuwe boek. Speciaal voor jou*.

Docenten

Jos Burgers

Prijs

€ 195,00 (excl. 21% btw)

Locatie

Kinepolis Jaarbeurs, Utrecht

PE-uren

3 (meer info)
Programma

Programma

  • 18:30 Ontvangst
  • 19:00 Start seminar
  • 22:00 Einde met borrel

Blok 1: Van klanten naar fans

  • De twee routes naar abnormaal tevreden klanten
  • Fans maken in je dagelijkse routine inbakken
  • De exponentiële kracht van dit principe
  • Zes goede redenen om hiermee aan de slag te gaan

Blok 2: De gereedschapskist

  • Manieren om klanten te overdonderen
  • Eerste hulp bij klachten. En bij complimenten
  • Benut de momenten van de waarheid!
  • Doe iets met klantvragen waar je van baalt

Blok 3: Elke medewerker, elke dag, één fan. Dat moet toch kunnen?

  • Jij kunt in je eentje het verschil maken
  • Goed voorbeeld doet goed volgen, slecht voorbeeld ook!
  • Mogen je mensen wel echt fans maken?
  • Prioriteit voor meer tijd voor klanten

Blok 4: Laat je elke dag beter maken

  • Zet door, ook als het een keer tegen zit
  • Hoe reken je af met weerstand tegen je plannen?
  • Vraag vaker naar wat je liever niet hoort
  • Beloon je ambassadeurs (als ze het niet verwachten)
Docenten

Docenten

Testimonials

"Opnieuw maakt mijn grote held Jos Burgers het waar. In zijn nieuwe boek “Eén fan per dag” en gelijknamige seminar laat hij op humorvolle en verfrissende wijze zien dat als we ons maximaal richten op het fan maken van klanten de euro’s achter je aan rollen"

Bas van der Veldt, CEO, AFAS Software
8

Dat je getriggert wordt om er weer vol voor te gaan, hoe eenvoudig zijn sommige dingen om voor elkaar te krijgen.

Cocky Vermaat, Fleurop Nederland
9

Iets heel lastigs heel simpel uitgelegd zodat je er morgen mee kan en wilt beginnen! (Iets makkelijks heel moeilijk maken is vrij simpel maar omgekeerd... ;-)

Eva van der Meer, Xtandit
9

Ik ben op een aangename manier aan het denken gezet over hoe ik onze klanten enthousiaster kan maken over ons bedrijf

Jacob Wijnker, Waterland Trading
9

Een echte eyeopener, andere invalshoeken en goede tips met duidelijke voorbeelden!

Burhan Aydogan, Perfctkeur
Praktische informatie

Praktische informatie

Locatie

Kinepolis Jaarbeurs
Jaarbeursboulevard 300
3521 BC Utrecht
Telefoon: 030-2003000

Routebeschrijving

Programma

18:30 Ontvangst
19:00 Start seminar
22:00 Einde met borrel
Aanmelden