Customer Champions 2023 met Steven van Belleghem

Customer Champions 2023 met Steven van Belleghem
dinsdag 7 november 2023

Let op: dit seminar is al geweest.

Let op: dit seminar is al geweest. Benieuwd welke seminars er wel op de kalender staan?

Check onze agenda >>

------------------------------------------------------------
Een extreem klantgerichte bedrijfscultuur: dat wil iedereen! Veel organisaties geven zichzelf een aardige voldoende maar willen een 9 tot 10 als het gaat om klantgerichtheid.

Er zit nog een te grote kloof tussen ‘wat het bedrijf écht wil zijn’ en ‘wat de klant dagelijks ervaart’. Hoe dicht je die kloof?

Zo maak je een cultuur écht klantgericht
Hoe maak je de cultuur in je bedrijf steeds meer customer centric of zelfs customer crazy? Digitale innovaties helpen daarbij, maar die werken alleen als ze perfect samengaan met de mens. Digital meets human, ook hier.

Nieuw seminar met Steven van Belleghem
Steven reisde de hele wereld af om de geheimen van extreem klantgerichte bedrijven te ontdekken. Tijdens dit seminar helpt Steven om een extreem klantgerichte bedrijfscultuur te ontwikkelen. En zo je concurrentie glansrijk te verslaan.

In dit seminar geeft Steven van Belleghem antwoord op brandende vragen:

  • Wat kun je leren van wereldkampioenen in klantgerichtheid?
  • Hoe vertaal je deze lessen in concrete interventies om morgen al te doen?
  • Hoe houd je momentum en werk je dag-na-dag aan nóg betere klantcultuur?

Kampioenen in klantgerichtheid komen samen op 7 november. Ben jij erbij?

Steven van Belleghem Michael Musandu Bas van der Veldt
Customer Champions maakt je Customer Crazy
€ 995,00 excl. 21% btw
6 PE-uren Meer info

Programma

08:30 Ontvangst en registratie
09:30 Start seminar
17:00 Finale & borrel

Blok 1 | Herken de kloof

In de corporate slideshow staan geweldige uitspraken over klantgerichtheid.
•  Hoe breng je de mooie CX wereld van de sliden naar écht dagelijks contact met de klant? 
•  Hoe herken én dicht je die kloof? 

Resultaat
: een helder beeld van jouw Customer Experience ambities en de kloof die je moet overbruggen naar de dagelijkse praktijk. Het doel is helder! 

Customer Champion on stage: Bas van der Veldt (AFAS Software)

Blok 2 | Versterk de spirit

Eerst je mensen, dan je klanten: alléén met bevlogen mensen kun je klantgericht zijn.
• Wat doe je als je merkt dat sommige teams of sommige mensen nog niet 100% klantgericht zijn?
• Hoe wakker je dat vuurtje aan?

Resultaat: handvatten om elke medewerker te inspireren om extra klantgericht te worden. 

Customer Champions on stage: Nele van Damme (Upgrade Estate) & Soenil Bahadoer (Restaurant De Lindehof **)

Blok 3 | Gebruik de tools

Dit doen organisaties die wereldklasse zijn in Customer Experience!
• 10 heel eenvoudige tactieken om vanaf morgen klantgerichter te zijn.
•  Hoe gebruik je deze tools in jouw situatie?

Resultaat: je hebt nu de tools én hun gebruiksaanwijzing. Je kunt van start. 

Customer Champion on stage: Ilse van Vaerenbergh (Smartphoto)

Blok 4 | Omarm de vernieuwing

Digitale ontwikkelingen bieden ongelofelijke kansen om veel klantgerichter te worden.
•  Hoe spot je de juiste trends in ‘when digital becomes human’ anno 2023?
•  Hoe bouw je een team om vernieuwingen écht voor elkaar te krijgen.

Resultaat: een scherper oog voor trends om in de gaten te houden omdat ze je kunnen helpen om jouw doelen, voor jouw mensen, met jouw tools te realiseren. 

Customer Champion on stage: Michael Musandu (Lalaland)

Praktische informatie

08:30 Ontvangst en registratie
09:30 Start seminar
17:00 Finale & borrel