DenkTank #96: Ilse Geverink: de fijne kneepjes van copywriting
Hoe schrijf je een woest aantrekkelijke tekst? Een heerlijke e-mail of een knallende LinkedIn post? In deze podcast tips van Ilse!Verder lezen
Iedereen doet aan marketing! Je wil je idee, je team of jezelf in de spotlights zetten. Hoe doe je dat? En wat kun je leren van de meesters in dat vak?
In deze editie kruipen we in het brein van een reclamemaker. Die zijn superspecialisten in het verkopen van een idee met een creatief concept dat je meteen snapt.
In deze aflevering gaan Hans Janssen en Christ Coolen in gesprek met een écht rot in het reclamevak. Edward Stolze. Oprichter van reclamebureau Being There. Hij was betrokken bij iconische campagnes zoals de Unox Nieuwjaarsduik en het NK Tegenwindfietsen. Initiatieven die keer op keer viraal gaan zonder enorme budgetten.
Wat leer je in deze podcast?
Dit is er weer zo eentje om door te sturen aan je baas. “Kijk, zo moet het!”
Of luister de podcast via: Spotify, Apple Podcasts, Podimo & YouTube.
Wil je leren hoe je marketing inzet om écht impact te maken? Op 20 juni geven Edward en Christ een exclusieve sessie: Iedereen is marketeer. Jaarkaarthouders mogen gratis naar binnen.