DenkTank #102: Edward Stolze: denken als een reclamemaker

DenkTank #102: Edward Stolze: denken als een reclamemaker

Iedereen doet aan marketing! Je wil je idee, je team of jezelf in de spotlights zetten. Hoe doe je dat? En wat kun je leren van de meesters in dat vak? 

In deze editie kruipen we in het brein van een reclamemaker. Die zijn superspecialisten in het verkopen van een idee met een creatief concept dat je meteen snapt.

In deze aflevering gaan Hans Janssen en Christ Coolen in gesprek met een écht rot in het reclamevak. Edward Stolze. Oprichter van reclamebureau Being There. Hij was betrokken bij iconische campagnes zoals de Unox Nieuwjaarsduik en het NK Tegenwindfietsen. Initiatieven die keer op keer viraal gaan zonder enorme budgetten.

Wat leer je in deze podcast?

  • Waarom het geheim van goede marketing niet in jouw product zit, maar in je publiek.
  • Hoe je elk idee - zelfs een nieuw intranet - leuk en aansprekend maakt.
  • De kracht van een goed frame: hoe je de manier waarop mensen naar jouw boodschap kijken compleet verandert.
  • Waarom het Sinterklaas congres misschien wel de meest briljante PR-stunt ooit was.

Dit is er weer zo eentje om door te sturen aan je baas. “Kijk, zo moet het!”

Of luister de podcast via: Spotify, Apple Podcasts, Podimo & YouTube.

Wil je leren hoe je marketing inzet om écht impact te maken? Op 20 juni geven Edward en Christ een exclusieve sessie: Iedereen is marketeer. Jaarkaarthouders mogen gratis naar binnen. 

Edward Stolze  -   - 

Luister ook