Nieuw! Snel, slim en mobiel leren met Elephant Road

Hoe maak ik fans van mijn klanten?
Hoe overtref ik stelselmatig de verwachtingen?
Hoe creëer ik een klantgerichte bedrijfscultuur?
Hoe krijg ik mijn collega’s en bazen klantgericht(er)?
Hoe zorg ik dat klanten zélf nieuwe klanten aanbrengen?

Alles over klantgerichtheid
In dit programma laat Jos Burgers zien hoe je je organisatie (veel) klantgerichter maakt. Structureel en systematisch, tot in alle haarvaten van het kantoor. Je leert hoe je klantverwachtingen overtreft, klanten verrast en klachten subliem oplost. Resultaat: klanten die zó enthousiast zijn dat ze, nooit meer weg gaan, méér betalen en spontaan nieuwe klanten aanbrengen.

Docenten

Jos Burgers

Prijs

€ 199,00 (excl. 21% btw)

Seminar

7 online tracks en live meetup
Programma

Programma

Track 1: 10 hele goede redenen om klantgerichter te zijn

Je leert:

  • Welke 3 factoren in orde moeten zijn om klantgericht te willen worden.
  • Waarom klantgerichtheid je veel meer voordeel brengt dan je nu denkt.
  • Welke 10 redenen iedereen overtuigen om hier vandaag nog mee aan de slag te gaan.

Track 2: De gemiddelde klant bestaat niet

Je leert:

  • Dat een helder klantprofiel nog best even denkwerk vergt.
  • Hoe je een ‘plek in het weiland’ vindt waar het gras nog groen is.
  • Welke 3 criteria ervoor zorgen dat klanten jou onthouden.

Track 3: Van erg goed naar nóg beter!

Je leert

  • Waarom je niet veel moet vertrouwen op een klanttevredenheidsonderzoek.
  • Welke vier indicatoren wél aantonen hoe klantgericht je echt bent (let op: kan confronterend zijn).
  • Hoe jouw organisatie het doet op deze indicatoren.

Track 4: Verwachtingen overtreffen en fans maken

Je leert

  • Hoe je als bedrijf ‘gewone dingen’ ineens ‘ongewoon goed’ kunt doen.
  • Twee manieren om verwachtingen te overtreffen (waarvan je de eerste vaak vergeet).
  • Dat veel manieren om fans te maken eigenlijk nauwelijks geld kosten.

Track 5: Beter onecht vriendelijk dan echt onvriendelijk

Je leert

  • Dat je klantgerichte acties kunt verprutsen als ze je onhandig communiceert.
  • Werken met de ‘Wet van Snuf’, ‘Sukkelzinnen’ en het ‘ABC-tje’.
  • Hoe je op een veel slimmere manier omgaat met klachten.

Track 6: Klanten belachelijk goed helpen

Je leert

  • 5 inzichten die je helpen om klanten ‘belachelijk’ goed te helpen.
  • Hoe je problemen steevast één stap vóór kunt zijn.
  • Waarom je nooit met klanten in discussie moet gaan.

Track 7: Eén fan per dag

Je leert:

  • Hoe je elke dag een stukje beter wordt in klantgerichtheid (en dat werkt cumulatief!).
  • Op welke 6 manieren je dag-in-dag uit méér fans krijgt.
  • Hoe je je mensen alle ruimte geeft om zelf fans te maken.
Docenten

Docenten

Jos Burgers

Jos Burgers is dé expert op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Hij houdt ongeveer 200 lezingen per jaar en schreef er diverse bestsellers over.

Meer over deze docent
Extra's
Praktische informatie

Praktische informatie

Over dit seminar

Dit programma bestaat uit:
- 7 online tracks (30 minuten) vol video’s, checklists, zelftests en meer.
- een stevige doe-opdracht per track
- een bibliotheek vol verdiepingsmateriaal
Prijs: € 199,-

Extra impact: online programma + meetup met docent!
Wil je maximaal effect van je programma? Kom ook naar een meetup met jouw docent. Eén dagdeel sparren en verdiepen, centraal in het land. Prijs: € 398,-

Foto & video
Aanmelden
Je verlaat deze site en koopt dit programma via elephantroad.nl