Thuiswerkseminar Live #2: Snelle innovatie in Customer Experience
Gratis, Live & Online: Thuiswerkseminar met Steven van Belleghem
Nu fysiek klantcontact bij veel bedrijven onmogelijk is geworden, is het van groot belang om je klantrelaties te digitaliseren. En snel!
Hoe innoveer je je businessmodel in zeer korte tijd?
Hoe kun je je digitaal onderscheiden?
Hoe zorg je dat je waardevol en onmisbaar bent voor je klanten?
Steven van Belleghem praat je bij in dit gratis live thuiswerkseminar van DenkProducties. In een interactief webinar gaat Van Belleghem uitgebreid in op twee thema’s rondom customer experience die in tijden van crisis nóg urgenter worden:
- 'Digital convenience' is het nieuwe minimum
Deze tijd is de grootste digitaliseringimpuls ooit. Alles wordt digitaal en daarmee wordt het direct ook bijna onmogelijk om jezelf digitaal te onderscheiden. Digitaal gebruiksgemak wordt de nieuwe minimum voorwaarde. Hoe ga je daarmee om? - Customer experience beyond convenience
Mensen maken zich vandaag de dag zorgen over twee dingen: hun eigen situatie (werk, gezondheid, toekomst) en de wereld (gezondheidszorg, economie). Hoe kun je als bedrijf waarde toevoegen voor de klant op beide dimensies?
Steven geeft je in 60 minuten veel praktische adviezen, altijd gebaseerd op zijn voortdurende onderzoek naar koplopers overal ter wereld. En moderator Ronnie Overgoor gaat met Steven in gesprek over vragen die jij als kijker aanlevert.
------ De inschrijving voor dit Thuiswerkseminar Live is gesloten, maar je kan het hier terugkijken.
We doen de komende weken 10 live Thuiswerkseminars met 10 verschillende sprekers. Elke week op donderdag van 14.00 – 15.00. In onze seminaragenda staat binnenkort het volgende thuiswerkseminar live. Ook houden we je via mail, Facebook en LinkedIn op de hoogte van de volgende edities
Programma
Blok #1: Digital convenience is de nieuwe minimumvoorwaarde
Deze tijd is de grootste digitaliseringimpuls ooit. Alles wordt digitaal en daarmee wordt het direct ook bijna onmogelijk om jezelf digitaal te onderscheiden. Digitaal gebruiksgemak wordt de nieuwe minimum voorwaarde.#1: digital convenience is de nieuwe minimumvoorwaarde.
Blok #2: Customer experience beyond convenience
Mensen maken zich vandaag zorgen over twee dingen: hun eigen situatie (werk, gezondheid, toekomst) en de wereld (gezondheidszorg, economie). Hoe word je als bedrijf een ‘partner in life’ op beide dimensies?
Praktische informatie
Thuis
Verscholen achter je laptop
9 april 14:00-15:00
Telefoon: 020 - 303 38 20