DenkTank special #4: Lilian Geijsen: de wereld veranderen met ijs 

DenkTank special #4: Lilian Geijsen: de wereld veranderen met ijs 

Kun je ijs gebruiken om de wereld een mooiere plek te maken? Oprichters Ben & Jerry van het iconische ijsmerk geloven er heilig in. Ze bouwden een bedrijf dat volledig draait rond dat doel. En met succes! 

In deze podcast krijgen we letterlijk een kijkje in de keuken van Ben & Jerry’s. Lilian Geijsen is directeur Europa en ontvangt ons op het kantoor van Ben & Jerry’s bij Unilever. En … we proeven ijs!

Lilian legt uit:

  • Hoe je een cultuur bouwt die de missie van je bedrijf ondersteunt. Waar je dat aan ziet en hoe dat ook in een internationaal bedrijf als Unilever fier overeind blijft.
  • Wat het verschil is tussen het ‘purpose denken omdat de klant het wil’ en het activisme van Ben & Jerry’s.
  • Hoe je dit terugziet in de smaken.
  • Welke dilemma’s het werken in een mission driven organisatie met zich meebrengt.

Christ Coolen en Hans Janssen smullen van de ijsjes én van de verhalen van Lilian.

Hieronder luister je de podcast: 

Of luister via Spotify, Apple Podcasts of Google Podcasts.

Kijk je liever? Deze aflevering van DenkTank aflevering is ook te bekijken via YouTube

 

Lilian Geijsen  -   - 

Luister ook: