Een podcast in 3 delen! 3 compacte afleveringen over de relevantie én toepassing van het werk van Daniel Kahneman in de marketing. Hoe kun je beter overtuigen en converteren met de inzichten van Kahneman?
- Bas Wouters over het toepassen van Kahnemans theorie bij het boosten van je Online Invloed.
- Marjolein Bongers over het verbeteren van je Linkedin profiel met de inzichten van Kahneman
- Christ Coolen over het nut van Kahnemans werk voor marketeers
Wil je jezelf beter online profileren? Je website of Linkedin profiel scherper maken? Beter onder de aandacht komen bij je klanten? Sneller en meer converteren? Dan zijn deze 3 gesprekken uitzonderlijk nuttig!
Remy Gieling en Hans Janssen vroegen deze praktijkexperts uit de wereld van marketing en online sales om hun beste tips en adviezen. En die kregen ze! Nog meer dan wellicht verwacht.
Luister alle afleveringen of begin met ééntje (waarna je die anderen ook weer wil luisteren).
DenkTank #28a: Bas Wouters - Méér online invloed met inzichten van Kahneman
Bas is superspecialist in slimme manieren om je website beter te laten converteren. Meer bezoekers, meer leads, meer conversie. En daarin vervullen de inzichten van Daniel Kahneman een sleutelfunctie.
DenkTank #28b: Marjolein Bongers - Verbeter je LinkedIn profiel
Marjolein weet alles van LinkedIn. Hoe bouw je een overtuigend profiel? Hoe vergroot je jouw netwerk in de juiste richting? Wat doe je om een bredere én trouwere kring volgers te krijgen? Marjolein heeft zich erin verdiept en heeft antwoorden voor je. De inzichten van Daniel Kahneman zijn onmisbaar in haar werk.
DenkTank #28c: Christ Coolen - Wat elke markerteer moet weten uit het werk van Kahneman
Christ is een door de wol geverfd marketeer. Hij beheerst alle aspecten van het marketingvak: campagnes, online, branding etc. In zijn werk maakt hij veel gebruik van de inzichten van Daniel Kahneman. En dat zouden meer marketeers moeten doen.