Groepsarrangementen

Steeds meer organisaties vaardigen groepen deelnemers af naar onze seminars. Hun ervaring is dat 'samen bijspijkeren' een geweldig positief effect heeft op de implementatie van de inzichten.

Toepassen vergt samenwerking

Het is algemeen bekend: als je alléén naar een seminar gaat, is het vaak nog een hele kluif om de volgende dag je collega's te overtuigen van hetgeen je gehoord hebt. Als je daarentegen met alle direct betrokkenen een seminar volgt, zit iedereen meteen 'op dezelfde golflengte' en dat versnelt de praktische vertaalslag enorm. Het effect van een seminar neemt flink toe (en daar worden wij bij DenkProducties ook weer blij van)

Speciale groepsarrangementen

Voor organisaties die meerdere deelnemers afvaardigen, hebben we speciale groepsarrangementen. Daarbij hoort uiteraard een lagere deelnameprijs. Maar we hebben ook al ervaring met diverse andere opties die het voor groepen extra effectief en aantrekkelijk maken om deel te nemen.

Een paar voorbeelden

  • Een grote uitgever neemt al jaren haar beste relaties mee naar MBA in één dag. Niet alleen uit relatie-oogpunt, maar ook om samen te brainstormen over nieuwe vormen van samenwerking.
  • Een HBO instelling liet haar kernteam 'klantgericht werken' deelnemen aan het seminar de Klantenfluisteraars en had een aansluitend diner met de sprekers om te sparren over de te nemen eerste stappen.
  • Een grote bank stuurt haar salesteam naar het seminar 'Psychologie van het Overtuigen' en heeft de dag na het seminar meteen een interne sessie (zelf geleid) over de toepassing van de inzichten bij het binnenhalen van een nieuwe klant.

Meer weten over groepsarrangementen?

Neem contact op met Hans Janssen of laat een bericht achter via ons contactformulier.

020 - 303 38 20
janssen@denkproducties.nl

Neem contact op met Denkproducties