Steven van Belleghem

Steven van Belleghem

Bestseller auteur, professor, ondernemer en topspreker

Steven Van Belleghem is een fenomenaal expert en spreker op het gebied van 'Customer Experience'! Het is zijn missie is om bedrijven te inspireren om klantgerichter te worden.

Steven gelooft in het combineren van gezond verstand, nieuwe technologieën, een empathische menselijke benadering en het nemen van sociale verantwoordelijkheid om keer op keer de harten en gunsten van klanten te winnen.

Thought leader van het hoogste niveau

Om zijn missie te verwezenlijken, deelt Steven zijn kennis op elke mogelijke manier. 
•  Hij schreef 5 internationale bestsellers ( >150.000 verkochte exemplaren)
•  Hij deelt nieuwe ideeën op zijn sociale kanalen (waaronder zijn YouTube-kanaal met meer dan 7 miljoen views)
•  Hij geeft keynote-presentaties over de hele wereld ( met >750 keynotes in >40 landen bereikt hij >200.000 mensen)

Ideeën en inspiratie

Steven vindt zijn inspiratie door bedrijven over de hele wereld te bezoeken. Hij is mede-oprichter van Nexxworks, een inspiratiebureau dat inspiratietours organiseert in alle uithoeken van de wereld om executives te inspireren hun klantervaring te verbeteren.

Steven is ook een investeerder in bedrijven die met klantervaring te maken hebben, zoals Hello Customer en IO Digital.

Steven vult zijn ondernemersactiviteiten aan met zijn werk als parttime marketingprofessor aan Vlerick Business School en gastspreker aan London Business School.

Indrukwekkend op het podium

DenkProducties is fan van Steven van Belleghem:
•  Hij maakte diepe indruk op ons prijswinnende seminar Forward Thinking Leadership met Obama (bekijk hier de highlights). 
•  Hij was in 2019 de hoogst beoordeelde spreker van DenkProducties met een 9.77 uit 10!
 

Nieuw boek

Steven zijn nieuwe boek ' A diamond in the rough' is 26 september 2023 uitgekomen. Het gaat over extreem goede customer experience.

Steven komt op 7 november zijn nieuwste inzichten uit dit nieuwe boek met ons delen tijdens het seminar Customer Champions. In dit seminar bundelt Steven van Belleghem de beste lessen van de meest klantgerichte bedrijven ter wereld. 

Die lessen wil ik leren >