Jan van Setten is van huis uit accountant, maar dat merk je echt nergens meer aan. Hij is een van de best gewaardeerde experts van Nederland over klantgerichtheid en commercie. En een van de meest energieke en gedreven docenten die we ooit tegenkwamen. Hij is een veelgevraagd expert in gedragsverandering, commercie en persoonlijk leiderschap. Jan heeft een grote impact als docent door zijn 'aangenaam confronterende' stijl, humor en energie. Je zit van de eerste tot de laatste minuut op het puntje van je stoel.

Bestsellers
Jans eerste boek ’Hoe krijg ik ze zover?’ werd genomineerd voor managementboek van het jaar. Het stond ruim vier jaar (!) in de top 100 van Managementboek en bezette zelfs 53 dagen de nummer 1 positie. Zijn tweede boek ’De Klantenfluisteraar’ stond al bij voorintekening in de top 10 van best verkochte boeken en bereikte ook de nummer 1 positie.

Beste spreker!
Het seminar ‘de Klantenfluisteraars’ dat Jan samen met Jos Burgers verzorgde, werd tot twee keer toe uitgeroepen tot het best beoordeelde seminar van DenkProducties. En enkele jaren geleden werd Jan door 2.000 deelnemers uitgeroepen tot beste spreker bij de Week van de Ondernemer. Hij liet daarmee gerenommeerde sprekers als Marc Lammers, Annemarie van Gaal en Jort Kelder achter zich.

"Jan van Setten weet als geen ander hoe je de weerbarstige praktijk van het winnen van klanten met humor analyseert en de geesten op scherp zet. Verwarring is tenslotte ‘het voorportaal van nieuw inzicht."

Ondernemersmagazine Sprout