'Customers are entering the best phase in history’
Digital expert Steven van Belleghem zoomt in op technologie en klantrelaties van overmorgen. Hoe onderneem je in een high speed digitale wereld?Verder lezen
Ben je de klantgerichtheid van je bedrijf aan het verbeteren? Maak dan een Wall of Previous Frustrations.
Het werkt heel simpel: elke ergernis die je voor je klanten hebt opgelost, schrijf je op een Post-it, die je vervolgens op die muur plakt. Als je dat een jaar doet, krijg je een enorme verzameling:
Steven kwam enkele van deze Walls tegen toen hij de wereld afreisde om de geheimen van extreem klantgerichte bedrijven te ontdekken. Die 100+ geheimen bundelde hij in zijn fonkelnieuwe boek 'De ruwe diamant'.
Het is een boek van hoop! Want volgens Steven kun je klantgericht zijn leren.
Daarom zetten we Steven op het podium voor het allerbeste Customer Experience-seminar dat je je maar kunt bedenken:
Hier lees je er meer over het seminar >>
Wil je meteen aan de slag? Geen probleem: Steven deelt zijn kennis op allerlei plekken. Wat dacht je van de drie tips in deze video ⤵️