Een geweldige tip van Steven van Belleghem

Een geweldige tip van Steven van Belleghem

Ben je de klantgerichtheid van je bedrijf aan het verbeteren? Maak dan een Wall of Previous Frustrations.

Het werkt heel simpel: elke ergernis die je voor je klanten hebt opgelost, schrijf je op een Post-it, die je vervolgens op die muur plakt. Als je dat een jaar doet, krijg je een enorme verzameling:


Een supermethode om je medewerkers gemotiveerd te houden!

Steven kwam enkele van deze Walls tegen toen hij de wereld afreisde om de geheimen van extreem klantgerichte bedrijven te ontdekken. Die 100+ geheimen bundelde hij in zijn fonkelnieuwe boek 'De ruwe diamant'.

Het is een boek van hoop! Want volgens Steven kun je klantgericht zijn leren.

Daarom zetten we Steven op het podium voor het allerbeste Customer Experience-seminar dat je je maar kunt bedenken:

  • Customer Champions
  • Steven Van Belleghem
  • Dinsdag 7 november
  • AFAS Theater, Leusden

Hier lees je er meer over het seminar >>

Wil je meteen aan de slag? Geen probleem: Steven deelt zijn kennis op allerlei plekken. Wat dacht je van de drie tips in deze video ⤵️

Lees ook